nursing-journey.reismee.nl

Daar zitten we dan

Eigenlijk begon mijn reis donderdag avond al een beetje. Toen ik mijn ouders in Arnhem uitzwaaide en naar Utrecht ging, Vrijdag ochtend vroeg op om samen met Luuk naar Schiphol te gaan. Daar werd ik al opgewacht door Daniëlle met aanhang. Toen was het dan tijd om echt afscheid te nemen. De laatste knuffels en toen vertrokken Daniëlle en ik richting de douane. Eenmaal overal langs en na een tijd wachten bij de gate was het tijd om te borden. Toen het vliegtuig eenmaal begon te taxiën bedacht ik me dat ik vliegen helemaal niet zo leuk vond. Je word er alleen maar misselijk van. Gelukkig had ik Logan, Fantasic beasts en The Wall om me af te leiden. Na de Sahara te hebben gezien met zonsondergang kwamen we even door onweer heen en begonnen we met dalen. De vliegtuigdeuren gingen open en de geur van houtvuren kwamen ons te gemoed. Daar zijn we dan, in Afrika. Na lang wachten werden we netjes opgehaald en kregen we een kleine toer door Accra. We hebben het huis van de president, een Katholieke optocht gezien en de ambassade van Frankrijk, België en Nederland. Eenmaal in het hotel was het snel tijd om te gaan slapen.

Daar zitten we dan, met ons goede gedrag in Accra. We zouden vandaag worden opgehaald om naar Kpando te gaan, in overleg is afgesproken dat uit te stellen naar morgen. Helemaal prima, wel zouden we nog opgehaald worden om een Ghanese Simkaart te kopen en te pinnen. Dat ging even niet door want er kwam niemand. Na lang wachten en van kamer te zijn geruild, zijn we (in overleg) naar de dichts bijzijnde pinautomaat gegaan, geld gepind en vervolgens de lekkerste kippenvleugels gegeten. Daarna voor het eerst Yam gegeten, wat echt best lekker was. En hopelijk morgen echt door naar Kpando ;)

Reacties

Reacties

Marc

Al bakbananen gegeten? Of gefrituurde yam in devorm van frietjes?

Joke

Wachten hoort er een beetje bij. Heb je gelegenheid om wat rond te kijken? Morgen een goede reis.

Cobi en René

Hoi Luthien,
Straks maar even met Jos en Corinne bellen....want je bent jarig en er is al lang niets meer ingevoerd in dit logboek. Waar zit je? Heb je nog een verbinding met Nederland? En dat na al extra wachten in het eerste hotel. We hebben een foto en bericht vor je verjaardag via Messenger en Whats app gestuurd. Komt dat aan??
We wachten even af en bellen nu even naar "huis".

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change